Counting Days For 2year Anniversary

Powered By Blogger

Saturday, March 26, 2011

25-03-2011(jumaat)

Hahh ,
lepas rehat waktu seni :) yeahh !
aku tengok cikgu ni busy semacam jehh .
apa lagi datang lah anak murid cikgu roslaili yang berhati mulia yang bernama Shafyza,Haifaa,Ainna,Munix,Pyka,Akim dan Amir Syaufi datang menolong .
saapaiwaktu math .sampai balik lah juga nampak gayanya .
menggunting,memotong .yang paling kami suka dapat miss kelas math .
ada lah beberapa orang murid yang degil.
cikgu pun kata 'ehh,kamu semua yang tkada kerja naik lah kelas,nant cikgu math marah'
Azim pun kata ' alahh,kalau kiteorg naik pun kiteorg tidur cikgu'! HAHA .cikgu pun bantai gelak.
tinggal jugak diorang kat bilik seni .menolong. cikgu belanja roti lah,air la macam-macam .
syok gila.
sampai petang lah jugak aku mengecat,memotong .fuhh.pening woihh .
pastu masa kat dewan ,cikgu ada pisang ,cikgu siap cakap 'meh,meh nyet-nyet .na pisang?'hahahaha .siap gaya lagi .terbaikkk. HAHA .yang penting enjoy dengan cikgu Roslaili terbaikk.:)
4maju semakin seronok:) Err,yang penting ujian lisan aku tak lepas lagi .HAHA . takut . lagi satu tengah pusing pening pasal memanah :(
dan balik tuh aku rindu sangat kat Honey saya :( .dia busy lah belong . rindu dia.!

No comments:

Post a Comment