Counting Days For 2year Anniversary

Powered By Blogger

Wednesday, March 23, 2011

23-3-2011

hari ini hari rabu :)
belajar macam biasa.
harini aku,munix,haifaa,ainna and pyka kena kunci dengan John atau nama sebenar Shahfiq dekat dalam bilik seni .Sialan betul .Dah la time rehat . Haifaa dah menjerit-jerit seperti ini
'John!bukak la!bukak la!'
HAHAHAHA .
John pulak boleh kata
'Argh,dahdah .aku nak rehat '
macam bangang !
lepastu Nisa buka kan .
Naik je rehat boleh pulak Amir Syaufi tanya 'best tak kena kurung ,sian korang kan'
terima kasih,soalan yang paling bernas .
aku jawab lah 'a'ah ,seronok sangat!asal tak kunci sampai balik!takyah blaja math'
haifaa menyokong !
ahaha.
boleh pulak dengan selamba Amir cakap kat aku 'Ehh,kau ada sekali dalam bilik seni?'
lagi buat aku berbulu .
macam apa tah budakbudak ni.
lepastu waktu math semua budak laki tidur .fuhh, TERBAIKK .
aku jugak rajin :)
HAHA .
tu jelah untuk hari ini .

No comments:

Post a Comment